تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770227
شناسه : 3770227
تاریخ :
تصویری از یک حادثه دلخراش در جاده امامزاده داود اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر جاده امامزاده داود به قعر دره خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر جاده امامزاده داود به قعر دره خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 13 و 5 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط خودرو به داخل دره در مسیر جاده امامزاده داود نرسیده به محله رندون اعلام شد که دو ایستگاه آتش‌نشانی باوجوداینکه این حادثه در محدوده تهران نبود اعزام شد.

وی گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو 405 به هنگام حرکت به دلایل نامشخص از مسیر خود منحرف شده و حدود ۱۰۰ متر به قعر دره سقوط کرده و در انتها دره در بستر رودخانه خشک متلاشی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این خودرو 4 سرنشین مرد و یک سرنشین خانم داشت، افزود: در این حادثه در مسیر شیب جاده دو نفر مرد به بیرون خودرو پرت شده بودند که مصدومیت شدید داشتند و توسط آتش‌نشانان انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه یک مرد جوان هم که در پایین دره گرفتار بود توسط عوامل آتش‌نشانی انتقال داده شد، افزود: در این حادثه یک راننده (مردی ۷۰ساله) و یک زن ۴۰ساله جان باخته بود.

ملکی افزود: خانم دیگری هم که سرنشین این خودرو نبود و قصد کمک به این افراد را داشت در بین مسیر بدحال و در شیب دره گرفتار شده بود که آتش‌نشانان او را هم به سطح جاده انتقال دادند و محل تحویل مسئولان شد.

تصویری از یک حادثه دلخراش در جاده امامزاده داود