تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770223
شناسه : 3770223
تاریخ :
ملی پوش والیبال نشسته: فینال را با پیروزی قاطع تمام می کنیم اقتصاد ایران: بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بعد از شکست مصر و صعود تیمش به فینال بازی های پارالمپیک گفت: روی دیدار با بوسنی، شکست قاطع این تیم و قهرمانی دوباره متمرکز هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، حسین گلستانی بعد از اتمام دیدار تیم ملی والیبال نشسته برابر مصر در مرحله نیمه نهایی بازی های پارالمپیک که با کسب برتری ۳ بر یک و صعود به فینال بازی های پارالمپیک همراه بود، گفت: در گیم سوم نتوانستیم بازی همیشگی خود را داشته باشیم اما این موضوع مشکلی برای فینالیست شدن‌مان ایجاد نکرد.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته در گیم های اول، دوم و چهارم صاحب برتری شد، تصریح کرد: اینکه نتیجه گیم سوم را واگذار کردیم‌ اصلا موضوع حاد و نگران‌کننده ای نیست. در ورزش این اتفاقات رخ می دهد، گاهی چند مشکل کوچک باعث تغییر نتیجه می شود، مهم این است برنده بازی شدیم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران تاکید کرد: این بازی برای ما تمام شد و حالا فقط به دیدار برابر بوسنی در مرحله نهایی فکر می کنیم و اینکه این تیم را سه بر صفر شکست دهیم و قهرمان شویم.

گلستانی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران دو سال پیش در فینال مسابقات جهانی موفق به شکست بوسنی شد، خاطرنشان کرد: اخرین دیدار دو تیم همان رقابت بود، آن بازی برای مان خیلی سخت بود اما توانستیم بوسنی را مقابل تماشاگرانش سه بر صفر شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطرنشان کرد: الان هم متمرکز روی شکست قاطع بوسنی هستیم و اینکه با قهرمانی، دل مردم را شاد کنیم.