تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770203
شناسه : 3770203
تاریخ :
زمین گیر شدن خودروهای شوتی سوخت در شهرستان میناب اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت و کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس قاسمی در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان میناب در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق کالا و ارز بویژه برخورد با خودروهای شوتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک گروه از قاچاقچیان سوخت به سرپرستی فردی معلوم مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیمی مجرب به محل تجمع و فعالیت قاچاقچیان در مناطق کوهستانی سرنی اعزام شدند که پس از حضور مأموران در محل، قاچاقچیان با قفل نمودن درب خودروها و رها کردن آنها به سمت ارتفاعات فرار کرده و با سنگ پرانی به سمت مأموران قصد اخلال در اجرای مأموریت داشتند که در یک عملیات ضربتی پلیس ۱۰ دستگاه خودرو وانت شوتی حامل سوخت توقیف و به یگان منتقل شدند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعاً ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان و معرفی آنان به دستگاه قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب ضمن تاکید بر استمرار اجرای مقتدرانه طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا سوخت و مواد مخدر در سایر نقاط حوزه استحفاظی این شهرستان، اظهار داشت: پدیده شوم قاچاق خط قرمز پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.