تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3770187
شناسه : 3770187
تاریخ :
تاکید بر روایتگری خاطرات اعضای جمعیت هلال احمر اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال‌احمر، بر روایتگری خاطرات اعضای جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در جمع ۵ هزار عضو جوان، امدادگر و داوطلب این جمعیت در آئین اختتامیه طرح‌های خدمت‌رسانی «قدم به قدم در مسیر بهشت» و «همسفران خورشید»، ضمن قدردانی از تلاش و همت بلند اعضای ججمعیت هلال‌احمر، گفت: برخورد می‌بالیم در نهادی خدمت می‌کنیم که اعضای آن، مصداق بارز بیانیه گام دوم انقلاب بوده و جوانانی انقلابی، مؤمن، خوش فکر و خلاق دارد.

وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری، مأموریت اجتماعی و سرمایه اجتماعی به همراه دارد، افزود: خدمت به مردم و به خصوص زائرین اهل بیت در نزد خدا جایگاه و مزد ویژه ای دارد و تفکر خدمت رسانی اسلامی در وجود ناب جوانان هلال احمر تبلور یافته است.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه صداقت و تعهد، ویژگی بسیار مهم جوانان جمعیت هلال احمر است گفت: ما جمعیت هلال احمر و جمعیت امام حسینیم و از مبانی ارزشی و اسلامی کوتاه نمی آییم.

کولیوند گفت: از جوانان تقاضا دارم، خاطرات تلخ و شیرین این طرح را مکتوب و روایتگری و به جمعیت هلال احمر ارسال کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با قدردانی از همه فعالان حاضر در طرح‌های خدمت‌رسانی قدم به قدم در مسیر بهشت و همسفران خورشید، گفت: به پاس خدمت خالصانه همه عزیزان، سفر آموزشی، زیارتی و فرهنگی عتبات عالیات برای مشارکت کنندگان در طرح در نظر گرفته خواهد شد.

بنابراین گزارش حجت الاسلام و المسلمین حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت گفت: این توفیق نصیب جوانان هلال احمر شده تا خادم الرضا باشند و در این مکان مقدس برای انجام کارهای خارق العاده که همه را تحت تأثیر قرار داده حضور پیدا کنند.

وی ضمن قدردانی از تمامی‌کسانی که در روند اجرای این طرح کمک کردند افزود: از تمامی اقوام و از جای جای ایران، جوانان ما گرد هم آمدند و در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت به زائرین امام رضا (ع) خدمت کردند.

دهه پایانی ماه صفر، ۲ طرح همسفران خورشید و قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف ارائه خدمات امدادی در جاده‌های منتهی به مشهد و ارائه خدمات بشردوستانه به زوار امام رضا (ع) در مسیرهای منتهی به حرم مطهر ایشان با حضور حدود ۵ هزار امدادگر و عضو جوان داوطلب از سراسر کشور اجرا شد.