تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770158
شناسه : 3770158
تاریخ :
اولاد: یکی از پرتاب‌هایم می‌گرفت، طلا برای من بود اقتصاد ایران: پرتابگر کشورمان پس از کسب عنوان چهارمی در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: حتی اگر یکی از پرتاب‌هایم می گرفت، قطعاً مدال طلا برای من بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، مهدی اولاد پس از کسب عنوان چهارم در رقابت‌های پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: نشد که بشود. 6 پرتاب انجام دادم که در یک پرتاب نه دیسک درست در دستم نشست، نه پایم در دایره بود. اگر دقت کرده باشید از پرتاب دوم روی کفشم جوراب کشیدم تا در دایره سر نخورم.

 

وی افزود: برای مسابقات فقط 5 عدد دیسک وجود داشت، در حالیکه در مسابقات رسمی حدود 30 الی 40 دیسک با برندهای متفاوت باید در دسترس ورزشکاران باشد و عجیب که زشت است که در این سطح از رقابت‌ها و در پارالمپیک فقط 5 دیسک برای ورزشکاران وجود داشت.

اولاد افزود: اهل بهانه آوردن نیستم، اما دو آسیب دیدگی داشتم. دو روز است که پس از مسابقات پرتاب وزنه، آسیب دیدگی از ناحیه لگن داشتم و مدام یخ روی پایم می‌گذاشتم. بازوی سمت راستم را هم بسته بودم که در فیلم کاملاً مشخص بود. با این وجود از خودم راضی نیستم و اگر حتی یکی از پرتاب‌هایم می گرفت،  قطعاً مدال طلا برای من بود.

وی افزود: پرتاب‌هایی که اینجا ثبت شد، 4 متر زیر پرتاب‌های من در تمرینات بود. با این وجود باز هم خدا را شکر می‌کنم، اگرچه شرمنده مردم و مربیانم شدم. قول می‌دهم که در بازی‌های آینده جبران کنم.

انتهای پیام/