تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770154
شناسه : 3770154
تاریخ :
جبهه مقاومت نقشه های چندساله استکبار را نقش برآب کرده است اقتصاد ایران: اراک- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جبهه مقاومت نقشه های چندساله استکبار جهانی را نقش برآب کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک اظهار کرد: در کرانه باختری همواره درگیری وجود دارد و وضعیت صهیونیست‌ها در منطقه نابسامان و تیره و تار است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه از جهاد اسلامی و حماس تا حزب الله، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و اندیشه امام خمینی (ره) است.

سردار قریشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشورهای استکباری از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام نگه داشته است، افزود: جبهه مقاومت در منطقه نقشه‌های چندین ساله استکبار را نقش بر آب کرده است.

وی حضور در نشست شهدا و ایثارگران را بسیار پرخیر و برکت دانست و گفت: استان مرکزی جز استان‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پر رنگ داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جوانان توانمند و غیور استان مرکزی در غالب گردان‌های رزمی، توپخانه و مهندسی رزمی و حمایت از لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب، روح الله و گردن‌های مختلف حضور پررنگ داشتند.

سردار قریشی ادامه داد: براساس نظر سنجی که در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، عملکرد مسؤلین کشور صورت گرفت بیشترین رضایتمندی مربوط به مقام معظم رهبری، شهدا و خانواده شهدا بود و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه شهدا را بسیار ارزشمند دانستند و آن را کمتر از شهادت نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه رویکرد حزب الله برگرفته از تفکر امام راحل و شهید چمران است، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم اما اکنون به برکت دفاع مقدس در حوزه نظامی جز کشورهای برتر و نام آور هستیم.