تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770144
شناسه : 3770144
تاریخ :
لزوم هشدارهای دیپلماتیک به سفیر استرالیا در تهران اقتصاد ایران: لاهیجان- امام جمعه لاهیجان بر لزوم هشدارهای دیپلماتیک به سفیر استرالیا در تهران تاکید کرد و گفت: وزارت خارجه در اسرع وقت باید جواب دندان شکنی بدهد زیرا تنها احضار کاری درست نمی‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ماجرای جنجالی سفارت استرالیا در تهران اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمن به دنبال عوض کردن ذائقه‌های دینی ما است.

وی افزود: اینکه ذائقه‌ها مان با مبنا و تعالیم ناب اسلام و آموزه‌های اهل بیت (ع) عادت کرده و سبک زندگی دینی و تربیت دینی پیش گرفته به مدد همین پشتوانه اهل بیت (ع) که مفسران واقعی تعالیم نبوی هستند توانسته در دنیا اسلام و اهل بیت (ع) را برجسته کند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: تا چند سال دیگر در بسیاری از این کشورهای اروپایی جمعیت مسلمان در مدارس برابر یا حتی بیشتر از جمعیت اصحاب کلیسا و مسیحیت خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشی گرفتن نام‌های اهل بیت و اسامی چون «محمد» در کشورهای اروپایی همانند انگلیس دشمنان را حقیقتاً ترسانده است.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه استرالیا اکنون پادوی استکبار و آمریکا در جنگ سخت و نرم بوده و تحت سیطره بریتانیا و انگلستان است، اضافه کرد: استرالیا باید فرهنگ غلط غربی را به کشورهای دیگر انتقال دهد و خود با آموزه‌های همجنس گرایی و قانونی کردن آن از هم متنفر شده و تمدن غربی را به لجن کشیدند.

حجت الاسلام سلیمانی تأکید کرد: وزارت خارجه باید هر چه سریع‌تر جواب دندان شکنی بدهد با صرف احضار کاری درست نمی‌شود و حتماً باید هشدارهای دیپلماتیک داده و سفیر برگردانده شود.

امام جمعه با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه از کشور استرالیا حتماً ضمانت‌های سختی برای شروع به کار مجددشان باید بگیرند، تصریح کرد: اکنون در دنیا این طور وانمود شده که دولت جدید و وزیر امور خارجه با این قضیه کنار خواهند آمد لذا این کار هنجارشکنانه که با آئین و دین داری مردم ما در تناقض است جواب داده شود و به کسی جرأت خودنمایی و قلم فرسایی در این حوزه‌ها در کشور انقلابی ایران داده نشود.