تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770140
شناسه : 3770140
تاریخ :
آب منطقه‌ای بوشهر در مورد حادثه سد دشت پلنگ توضیح داد اقتصاد ایران: بوشهر- شرکت آب منطقه‌ای بوشهر پیرامون درگذشت یکی از کارگران پروژه سد دشت پلنگ توضیحاتی منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، پیرو انتشار خبر درگذشت یکی از کارگران پروژه سد دشت پلنگ، شرکت آب منطقه‌ای بوشهر موارد زیر را جهت تشریح ابعاد حادثه به اطلاع می‌رساند:

این حادثه صبح روز چهارشنبه و در محل دپو مصالح در واحد سنگ‌شکن پروژه اتفاق افتاده و متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های ایمنی و عدم رعایت حریم ایمن، باعث جان باختن فرد مرحوم که از کارگران پیمانکار این سد است شد.

از لحظه بروز حادثه همه ظرفیت‌های فنی، انسانی و ماشین‌آلات پیمانکار پروژه جهت ارزیابی، امداد و احیای فرد حادثه دیده با همکاری سازمان امداد و نجات هلال احمر به کار گرفته شد.

شرکت آب منطقه‌ای بوشهر ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم مغفور اعلام می‌دارد ضمن متعهد نمودن پیمانکار در زمینه بازآموزی دوره‌های ایمنی به کلیه کارکنان پروژه، تمامی حقوق قانونی ناشی از این حادثه شغلی را نیز برای بازماندگان آن مرحوم تا حصول نتیجه از پیمانکار پروژه مطالبه و پیگیری کند.