تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770139
شناسه : 3770139
تاریخ :
تکمیل پروژه‌های عمرانی استان بوشهر تسریع شود اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بوشهربازدید و تأکیدات لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر پنج شنبه در بازدید از چند پروژه مهم عمرانی استان بوشهر با تقدیر از همراهی نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این بازدیدها، از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مطلع شدیم و تأکیدات لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها انجام شد.

استاندار بوشهر در ارتباط با ۲ پروژه شاخص درمانی شهر بوشهر که مورد بازدید قرار گرفت، گفت: بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی برخوردار است و اخیراً ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد و بیمارستان مادر و کودک نیز روند مطلوبی در اجرا دارد.

وی ابراز داشت: زمین ۴۰۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن مورد بازدید قرار گرفت که زیرسازی ۱۰۷ هکتار آغاز شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: زیرسازی ۳۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن نیایش نیز انجام شده است.

استاندار بوشهر در ارتباط با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر افزود: در طرح پروژه‌های ۹۹ ساله، ۱۰۱ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که ۸۰ هزار نفر حائز شرایط هستند و تخصیص زمین و تسهیلات و قراردادها در حال انجام است.

محمدی زاده تصریح کرد: در طرح بافت فرسوده، ۵۷۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲۷۵ نفر به قرارداد رسیده و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی کلی این طرح است.

وی اضافه کرد: در طرح خود مالکی نیز، ظرفیت هفت هزار و ۶۰۰ واحد است که تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و درصد تحقق این طرح نیز ۴۴ درصد است.

در این برنامه استاندار بوشهر و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه مهم عمرانی استان از جمله طرح نهضت ملی مسکن در تنگک، طرح نهضت ملی مسکن در نیایش، بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) و بیمارستان مادر و کودک بازدید کردند.