تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770133
شناسه : 3770133
تاریخ :
کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در قزوین دستگیر شد اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی و دستگیری یک نفر در شهرستان قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکوائیه مبنی بر شکایت از فردی به اتهام کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در شرکت سی ان جی و وعده پرداخت سود سرمایه گذاری، با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات پلیسی دریافتند فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی تحت عنوان مشارکت در فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از ۶ نفر مال باختگان مبالغی را دریافت نموده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران ضمن شناسایی متهم، با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: متهم به بزه انتسابی خود و اخذ مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از مالباختگان با وعده پرداخت سود کلان سرمایه گذاری معترف شد و برای رسیدگی قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس رو به رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این گونه موضوعات این است در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.