تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770119
شناسه : 3770119
تاریخ :
اهدای ۳۰۰ فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳۰۰ فقره کمک هزینه ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان به مددجویان زنجانی اهدا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی گفت: کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان نسبت به فرهنگ‌سازی این موضوع در بین جامعه هدف اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

صالحی به سایر اقدامات کمیته امداد در خصوص ازدواج آسان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و همچنین کلاس‌های مشاوره برای دختران بازمانده از ازدواج از رویکردهای اصلی کمیته امداد برای ترویج ازدواج آسان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد ادامه داد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانواده‌های تحت حمایت به مشارکت و همراهی بیشتر خیران برای ایجاد هم افزایی در این بخش نیاز داریم.

صالحی افزود: مشارکت خیرین اثرگذاری بالایی در برنامه‌های این نهاد دارد و در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار اثرگذار است که امیدواریم با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی زمینه تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت فراهم شود.