تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770099
شناسه : 3770099
تاریخ :
کوهپایه زاده با رئیس فدراسیون جهانی معلولین دیدار کرد اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با رئیس فدراسیون جهانی معلولین دیدار و گفتگو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس، کوهپایه زاده رئیس فدراسیون به همراه اشرفی مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک با رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی معلولین دیدار و گفتگو کردند.

کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در خصوص این دیدار گفت: جلسه بسیار خوبی بود. فدراسیون جهانی معلولین، ورزش‌های ۳ نوع معلولیت جسمی فلج مغزی، قطع عضو و ویلچری را برعهده دارد و این فدراسیون یکی از بازوهای کمیته بین‌المللی پارالمپیک است. در این نشست در مورد میزبانی و برگزاری مسابقات منطقه ای (با تقسیم بندی های مختلف مانند کشورهای مسلمان و پارسی زبان) و آسیایی در رده جوانان، بزرگسالان در گروه آقایان و بانوان به صورت تک رشته‌ای صحبت و گفتگو کردیم که با استقبال مسئولین فدراسیون جهانی معلولین همراه شد.

وی ادامه داد: در خصوص مسابقات رشته‌های فوتبال هفت نفره و پارادارت، والبیال ساحلی با مسئولین فدراسیون جهانی معلولین به جمع بندی هایی رسیدیم و قرار شد با حمایت این فدراسیون مسابقات در سطح ملی را به صورت منطقه ای در رده جوانان و بزرگسالان گروه آقایان و بانوان برگزار نماییم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مسئولین فدراسیون جهانی از ما برای حضور در مسابقات آسیایی که آذرماه به میزبانی کشور تایلند در پنج رشته بوجیا، دوومیدانی، وزنه برداری، شنا و تنیس روی برگزار می شود دعوت کردند.