تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770039
شناسه : 3770039
تاریخ :
رم هوملس را به لیست اروپایی‌اش رساند اقتصاد ایران: مدافع آلمانی پیشین تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌تواند رم را در رقابت‌های اروپایی فصل جاری همراهی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که به نظر می‌رسید مهلت باشگاه رم برای اضافه کردن بازیکن جدید به فهرست اروپایی خود در فصل 25-2024 به پایان رسیده است، خرید جدید این تیم متس هوملس هم خواهد توانست جالوروسی را در رقابت‌‌های لیگ اروپایی فصل جاری همراهی کند.

در چرخشی غیرمنتظره، باشگاه رم توانست نظر مدافع کهنه‌کار فصل گذشته دورتموند را جلب کند و با او قراردادی ببندد که به موجب آن بازیکن 3 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد. این قرارداد یک ساله است اما امکان تمدید برای سال دوم را دارد. هوملس با پایان قراردادش با دورتموند در ماه ژوئن بازیکن آزاد شده بود.

 

آخرین مهلت باشگاه‌ها برای ارائه لیست بازیکنان‌شان به یوفا روز گذشته (چهارشنبه) بود و به این ترتیب رمی‌ها که پیش از این ماریو ارموسو را به عنوان جانشین کریس اسمالینگ - بازیکنی که راهی الفیحای عربستان سعودی شده بود - در لیست اروپایی خود قرار داده بود اما طبق اعلام رسانه‌‌های ایتالیایی، هوملس نیز در آخرین ساعات به این لیست اضافه شده است و به این ترتیب مدافع کهنه‌کار 35 ساله گرگ‌ها را در لیگ اروپا همراهی خواهد کرد.

رمی‌ها کار خود در لیگ اروپا را روز پنجم مهر با مصاف خانگی برابر اتلتیک بیلبائو آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/