تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770038
شناسه : 3770038
تاریخ :
واکنش ستاره رئال به قرار نگرفتن در میان نامزدهای توپ طلا اقتصاد ایران: یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید در فصل که این تیم دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان را برد، از سوی کارشناسان نشریه فرانس فوتبال شایسته حضور در میان نامزدهای کسب توپ طلا دانسته نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فهرست اولیه نامزدهای کسب توپ طلای سال 2024 شب گذشته (چهارشنبه) توسط متولی اهدای این جایزه یعنی نشریه فرانس فوتبال منتشر شد که مطابق انتظار این لیست در قبضه بازیکنان رئال مادرید (6 بازیکن) و تیم ملی اسپانیا بود چرا که کهکشانی‌ها در فصل گذشته قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدند و ماتادورها نیز یورو 2024 را فتح کردند.

لیست 30 نفره نامزدهای کسب توپ طلا اما با یک نکته شاید غیرمنتظره هم همراه بود که آن قرار نگرفتن نام رودریگو گوئس، وینگر برزیلی رئال مادرید در این فهرست بود.

 

رودریگو پس از انتشار این فهرست پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، پستی معنادار که با تنها چند عکس نشان می‌داد چرا بازیکن برزیلی خودش را لایق قرار گرفتن در لیست نامزدهای توپ طلا می‌داند. این عکس‌‌ها، صحنه‌هایی از لحظات تأثیرگذار حضور رودریگو در ترکیب رئال مادرید و افتخارات کسب شده توسط او هستند نادیده گرفته شدنش توسط فرانس فوتبال را عجیب جلوه می‌دهد.

مراسم اهدای توپ طلا ,

ستاره برزیلی فصل گذشته در 51 بازی‌اش برای رئال مادرید 17 گل زد که شامل 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا بود.

انتهای پیام/