تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770029
شناسه : 3770029
تاریخ :
۱۰۰۰ بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند مشگین‌شهر توزیع شد اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- معاون آموزش ابتدایی شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۱۰۰۰ بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند مشگین‌شهر با هدف کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار تهیه و توزیع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابراهیم آرمان در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هدف کمک به دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم در راستای اهداف خیرین آموزشی، با تأمین ۱۰۰۰ بسته آموزشی شامل (لوازم التحریر و البسه و بسته‌های خشک غذایی) برای دانش آموز مقطع ابتدایی طبق آمار تحت پوشش توزیع شد.

وی افزود: همچنین کلاس‌های فرهنگی و هنری در قالب (کلاس سفال سازی، اوریگامی، ورزش‌های امدادی، داستان و نقاشی و نمایش عروسکی) برای تعداد ۴۸۰ دانش آموز دبستان حضرت ولیعصر (عج) دخترانه و پسرانه از تاریخ ۱۲ شهریور طی چهار روز برگزار شد.

آرمان تصریح کرد: در این کار جهادی ۸ مربی از تهران و ۸ مربی از خیرین آموزشی منطقه و مدیریت و عوامل اجرایی دخترانه و پسرانه آموزشگاه ولیعصر (عج) و راهبران آموزشی همکاری داشتند.

معاون آموزش ابتدایی مشگین شهر تاکید کرد: جذب و مشارکت خیرین و نهادهای محلی و منطقه‌ای در برنامه‌های فرهنگی و هنری و آموزشی مدارس در راستای اصل مشارکت و عدالت سند تحول بنیادین و مدارس تراز و لزوم محوریت مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله بسیار مهم است.

آرمان افزود: دل‌های شاد در حس انسان دوستی و مشق همدلی، در جامعه فرهنگی پرورش یافته است.

وی در پایان از زحمات خیرین، مسئولین برگزاری و بنیاد مهرجویان شهرستان قدردانی کرده و بر استمرار این کارهای جهادی برای رفع محرومیت از منطقه تاکید کردند.