تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770024
شناسه : 3770024
تاریخ :
بلاتکلیفی ادامه‌دار انزونزی و کامارا در اصفهان اقتصاد ایران: تلاش مدیران باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکار کامارا بی‌ثمر بوده و گفته می‌شود احتمالاً طلایی‌پوشان به سراغ یک تصمیم جنجالی خواهند رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فوتبال ۳۶۰: تلاش مدیران باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکار کامارا بی‌ثمر بوده و گفته می‌شود احتمالاً طلایی‌پوشان به سراغ یک تصمیم جنجالی خواهند رفت.

سپاهانی‌ها بازهم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه توانستند نگاه‌ها را به سوی خود عملکرد جالب‌توجهی داشتند. رویکرد طلایی‌پوشان در بازار تابستانه، جذب ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران بود و در این مسیر آن‌ها موفق شدند با چهره‌هایی مانند محمد امین حزباوی، حسین گودرزی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور به توافق برسند و صالح حردانی و وحدت هنانوف هم دیگر خریدهای لیگ برتری طلایی‌پوشان محسوب می‌شوند. در کنار جذب این 7 بازیکن 25 سال و یا زیر 25 سال، طلایی‌پوشان تقویت فهرست تیم خود با جذب بازیکن خارجی را هم در دستور کار قرار دادند.

مدیران باشگاه اصفهانی برای تقویت خط هافبک به سراغ یک چهره نامدار رفتند و بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر از حیث افتخارات ملی را به خدمت گرفتند؛ استیون انزونزی، هافبک کهنه‌کار فرانسوی که تجربه قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه‌اش دارد. بعد از جذب انزونزی، نوبت به تقویت خط حمله رسید و طلایی‌پوشان بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار تابستانه به سراغ جذب ابوبکار کامارا رفتند و با این مهاجم باتجربه به توافق رسیدند تا فعالیت نقل‌وانتقالاتی سپاهان با خرید 2 ستاره به پایان برسد.

طلایی‌پوشان در شرایطی با ثبت رکورد 100 درصد پیروزی به کار خود در هفته سوم لیگ برتر پایان دادند و با کسب 9 امتیاز و صدرنشینی به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند که بزرگ‌ترین چالش ژوزه مورایس در 3 هفته ابتدایی، عدم در دسترس بودن همه بازیکنان تیمش بود؛ به‌طوری‌که در روزهای نخست فصل جدید، هادی محمدی در کنار مهدی لیموچی و استیون انزونزی دور از دسترس سرمربی پرتغالی بودند و در ادامه راه، مشکلات هادی محمدی حل‌وفصل شد اما ابوبکار کامارا به جمع بازیکنان بلاتکلیف تیم اصفهانی پیوست.

۳ ستاره سپاهان، در انتظار صدور کارت بازی!

مهدی لیموچی در کنار استیون انزونزی و ابوبکار کامارا در حالی مجوز بازی برای سپاهان را ندارند که مهم‌ترین چالش طلایی‌پوشان برای دریافت کارت بازی آن‌ها، پر شدن سقف بودجه تیم‌شان است؛ آن‌هم در حالی‌که سپاهانی‌ها در بازار تابستانه از محل فروش بازیکنانی مانند محمدجواد حسین‌نژاد، شهریار مغانلو رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده درآمد چشمگیری داشته‌اند اما با این وجود همچنان نام 3 خرید تابستانی سپاهان بیرون از فهرست این تیم مانده است!

پروژه انتقال دانشگر به اتحاد کلبا منتفی شد

محمد دانشگر، مدافع باتجربه سپاهانی‌ها در روزهای گذشته در تیررس تیم اتحاد کلبا امارات قرار گرفته بود و گفته می‌شد احتمالاً او به جمع بازیکنان تیم اماراتی منتقل می‌شود تا از محل درآمد حاصل از فروش این بازیکن باتجربه، قرارداد خریدهای تابستانی به‌ثبت برسد. با وجود مذاکرات انجام شده، مدیران باشگاه اصفهانی به‌واسطه مخالفت گسترده هواداران سپاهان با جدایی دانشگر، سد راه انتقال او شدند تا شرایط فهرست سپاهان همچنان پیچیده بماند.

نارضایتی مورایس از عملکرد شکاری و اسدی

ژوزه مورایس در حالی در روزهای اخیر در تلاش برای تعامل با مدیران باشگاه سپاهان بوده که گفته می‌شود سرمربی پرتغالی برای استفاده از بازیکنانی نظیر لیموچی، انزونزی و کامارا، حاضر به پذیرش تغییر در فهرست تیمش است. براساس آخرین خبرها، مورایس با توجه به عملکرد فنی رضا شکاری و رضا اسدی، از این 2 ستاره نامدار سپاهان اعلام عدم رضایت کرده و گفته می‌شود که شکاری و اسدی در مسیر جدایی از سپاهان قرار گرفته‌اند که حضور آن‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه می‌تواند این 2 بازیکن باتجربه را به چهره‌های ویژه بازار تبدیل کند.

۲ ستاره نام‌آشنا در لیست مازاد مورایس؟

سپاهانی‌ها البته هنوز با شکاری و اسدی قطع همکاری نداشته‌اند اما با توجه به نگرش ژوزه مورایس، دور از ذهن نیست که این 2 بازیکن به‌زودی به قرارداد همکاری‌شان با سپاهان پایان بدهند و از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شوند؛ به‌ویژه رضا اسدی که در فصل جدید نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در رقابت با کاوه رضایی، جایگاه خود در ترکیب اصلی سپاهان را از دست داده است. گفته می‌شود که قطع همکاری با شکاری و اسدی، تازه‌ترین راهکار سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد 3 خرید تابستانی تیم‌شان است که باید دید در ایام تعطیلات فیفادی، این اتفاق عملیاتی خواهد شد یا به مانند پروژه انتقال محمد دانشگر به اتحاد کلبا، پروژه قطع همکاری با رضا شکاری و رضا اسدی هم بی‌سرانجام می‌ماند و همچنان چالش ثبت قرارداد 3 خرید تابستانی سپاهان پربرجا خواهد ماند!