تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769957
شناسه : 3769957
تاریخ :
کشتی ایران باز هم قهرمان جهان شد! اقتصاد ایران: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اقتدار قهرمان جهان شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اقتدار قهرمان جهان شد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با درخشش در رقابت‌های جهانی اسپانیا، موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز شد و با 147 امتیاز عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

*طلایی‌های تیم ایران  

در این رقابت‌ها علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد مهدی غلامپور در ۶۰ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد در ۶۷ کیلوگرم و علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم توانستند با شکست رقبای خود مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنند.

کشتی ایران باز هم قهرمان جهان شد!
علیرضا عبدولی یکی از طلایی‌های ایران در مسابقات فرنگی جوانان قهرمانی جهان

 

*برندگان نقره و برنز 

ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند و در کنار هم‌تیمی‌های خود به موفقیت‌های تیمی ایران افزودند.

*پیروزی در روز پایانی  

در روز پایانی مسابقات، محمد مهدی غلامپور در فینال وزن ۶۰ کیلوگرم با عملکردی درخشان مقابل سروت آنجی از ترکیه، با نتیجه ۹ بر ۰ پیروز شد. همچنین احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۷ بر ۳ اشرپوق از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

کشتی ایران باز هم قهرمان جهان شد!
احمد محسن‌نژاد در روز پایانی مسابقات طلای 67 کیلوگرم را برای ایران دشت کرد.

*قهرمانی تیمی با اقتدار  

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 147 امتیاز پیش از پایان مسابقات به عنوان قهرمانی جهان رسید و بار دیگر قدرت خود را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.

*پنجمین قهرمانی متوالی  

این عنوان قهرمانی، پنجمین قهرمانی متوالی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران است که با هدایت حمید باوفا به دست آمد. این پیروزی بار دیگر اقتدار ایران در کشتی فرنگی جوانان را به اثبات رساند.

*اختلاف ۴۷ امتیازی ایران با تیم دوم

نکته جالب توجه در رابطه با جدول پایانی مسابقات اینکه ایران موفق شد با اختلاف ۴۷ امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی قزاقستان به مقام قهرمانی دست پیدا کند. همچنین تیم ترکیه با ۹۸ امتیاز به مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.

کشتی ایران باز هم قهرمان جهان شد!
جدول پایانی مسابقات و قهرمانی ایران با اختلاف ۴٧ امتیازی نسبت به تیم د‌وم