تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3769951
شناسه : 3769951
تاریخ :
وقوع ۲ تصادف رانندگی با ۲ کشته در پایتخت اقتصاد ایران: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف با ۲ کشته در ۲۴ ساعت گذشته در معابر پایتخت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نویز به نقل از پلیس تهران، سرهنگ فیروز کشیر اظهار کرد: در تصادف اول که ساعت ۱۶:۴۰ عصر دیروز در بزرگراه چمران به سمت جنوب پایین تر از پل همت روی داد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد کرد.

وی افزود: در ادامه این تصادف چند وسیله‌ای، پژو ۴۰۵ در برخورد ثانویه، با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و او را به داخل فضای سبز مسیر پرتاب می‌کند که متاسفانه راننده موتورسیکلت مرد ۳۳ به علت شدت جراحات در دم جان باخت.

سرهنگ کشیر در خصوص حادثه دوم نیز گفت: در ساعت ۰۲:۱۵ بامداد امروز نیز در محدوده بزرگراه هاشمی رفسنجانی به شرق بعد از کردستان یک دستگاه موتورسیکلت با کامیونت کفی خودرو بر که به صورت دوبله پارک بود، برخورد که راننده موتورسیکلت ۲۶ ساله در دم کشته شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به نقش حیاتی کلاه ایمنی استاندارد در جلوگیری از مرگ راکبین موتورسیکلت ادامه داد: بدون شک نمی‌توان نقش کلاه ایمنی استاندارد را در کاهش تصادف فوتی انکار کرد.

به گفته وی، اگر این دو راکب موتورسیکلت از این وسیله استفاده می‌کردند شاید این دو تصادف منجر به مرگ به جرحی تبدیل می‌شد و الان حداقل این ۲ جوان زنده و چند وقت دیگر از بیمارستان ترخیص می‌شدند.