تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769907
شناسه : 3769907
تاریخ :
برگزاری کارگاه آموزشی مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه حکمت اقتصاد ایران: همدان- مسئول کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آبادآشوری شهرستان بهار گفت: کارگاه آموزشی مشارکت اجتماعی نوجوانان در قالب طرح مانا برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آبادآشوری شهرستان بهار از برگزاری کارگاه آموزشی مشارکت اجتماعی نوجوانان در قالب طرح مانا خبر داد.

محمد عبدلی افزود: کارگاه آموزشی کار تیمی و مشارکت اجتماعی نوجوانان در قالب طرح «مانا» در فصل تابستان با مشارکت مؤسسه همای سلامت شهر بهار زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان بهار در محل کتابخانه با حضور نوجوانان دختر و اعضای فعال کتابخانه برگزار شد.

وی اظهار کرد: طرح «مانا» یکی از برنامه‌های معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی در زمینه مشارکت طلبی اجتماعی است که با دعوت از نوجوانان و جوانان در بازه زمانی سه ماهه تابستان دراین کتابخانه اجرا می‌شود.

عبدلی اظهار کرد: کلمه «مانا» مخفف مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران است و این طرح زمینه‌ای برای شکل‌گیری گروه‌های نوجوانان و جوانان در محلات ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل‌گر با حضور در جمع این گروه‌ها آموزش‌هایی در خصوص شیوه احصاء مسائل و دغدغه‌ها، کار تیمی، ارائه راه حل‌ها، برنامه و پروژه به آنها ارائه می‌کند.

عبدلی افزود: بخش دختران این طرح کشوری در شهرستان بهار امسال در کتابخانه عمومی حکمت در حال برگزاری است و تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: افزایش دانش و اطلاعات و آگاهی نوجوانان و جوانان می‌تواند باعث کاهش بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه شود و مطالعه کتاب به تحقق این هدف کمک شایانی خواهد کرد.

عبدلی تاکید کرد: افزایش حس اعتماد به نفس، استقلال طلبی و هویت بخشی، همچنین تسهیل فرایند جامعه پذیری جوانان و نوجوانان از عمده‌ترین اهداف این طرح است.