تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769873
شناسه : 3769873
تاریخ :
چراغ سبز ستاره تیم پپ به حضور در رئال! اقتصاد ایران: رودری صحبت‌های جالبی را درباره روحیه و ذهنیت بازیکنان رئال مادرید مطرح کرده است.چراغ سبز هافبک سیتی: رودری شیفته رئال است

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: رودری صحبت‌های جالبی را درباره روحیه و ذهنیت بازیکنان رئال مادرید مطرح کرده است.چراغ سبز هافبک سیتی: رودری شیفته رئال است.

عملکرد خوب رودری در خط میانی منچسترسیتی در چند فصل اخیر یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا بوده و تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در طول چند روز اخیر از علاقه باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داده بودند و گفته می‌شود که او اولویت اصلی مدیران این باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده است.

حالا رودری صحبت‌های جالبی را درباره روحیه و ذهنیت برنده بازیکنان رئال مادرید مطرح کرده است. او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "من رئال مادرید را به یاد دارم. آنها برابر لیورپول به میدان رفتند و ۰-۲ عقب افتادند. صورت آنها را دیدم و به خودم گفتم که این بازیکنان اصلاً نگران نیستند.

به هم‌تیمی‌هایم گفتم صورت آنها را دیدید؟ حالت بازیکنان رئال طوری بود که انگار مطمئن بودند که بر این شرایط غلبه می‌کنند و پیروز خواهند شد. این آرامش است که به شما تجربه می‌دهد. نمی‌توانم توضیح بدهم چون چیزی است که باید آن را زندگی کنید. وقتی برنده شوید متوجه می‌شوید که همه چیز چقدر سخت و دشوار بوده است."