تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3769861
شناسه : 3769861
تاریخ :
هشدار ایجاد شکاف مدعیان با تیم های منتظر پیروزی در لیگ برتر اقتصاد ایران: جمع آوری امتیاز توسط تیم ها در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فصل جاری نشان داد خطر ایجاد شکاف بین تیم ها در ادامه رقابت ها پیش روی آنهاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که رفته رفته فاصله بین تیم‌های مدعی با نامزدهای سقوط در حال رخ دادن است. سپاهان اصفهان با حداکثر امتیاز از سه بازی در صدر جدول قرار گرفته و تراکتور تبریز را با هفت امتیاز پشت سر خود احساس می‌کند. ملوان بار دیگر شگفتی سازی کرد تا هم امتیاز با تراکتور شده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار بگیرد.

گل گهر سیرجان، پرسپولیس و استقلال نیز به ترتیب ۶، ۵ و ۴ امتیازی هستند تا در اولین توقف قطار لیگ بیست و چهارم رده‌های چهارم تا ششم را در اختیار بگیرند.

جدال قهرمانی در لیگ برتر برای تیم‌های همیشه مدعی در حالی آغاز شده است که همچنان شکاف مدیریتی در نتیجه‌گیری کاملا به چشم می‌خورد. تیم‌هایی نظیر هوادار، چادرملو اردکان، شمس آذر قزوین و نساجی مازندران به همراه آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در حسرت کسب اولین پیروزی خود هستند.

هشدار ایجاد شکاف مدعیان با تیم های منتظر پیروزی در لیگ برتر

این در حالی است که از تیم‌هایی همچون آلومینیوم و ذوب آهن به دلیل نتایج قابل قبول فصل گذشته انتظار به مراتب بیشتری در شروع بازی‌ها می‌رفت اما حالا آنها در حسرت شادی پس از پیروزی هستند.

جایگاه تیم‌ها در سه هفته ابتدایی بدون شک دستخوش تغییرات فراوان خواهد شد اما وقفه به وجود آمده در همین ابتدا به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران فرصت خوبی است تا نقاط ضعف خود را بازبینی کنند و هدف خود برای فصل جاری را ترسیم کرده و طبق همان اقدام کنند. اگر این تیم‌ها نتوانند فاصله ایجاد شده را در همین هفته‌های ابتدایی از بین ببرند در ادامه بازی‌ها با حفره‌ای عمیق در خروج از منطقه سقوط روبرو می‌شوند که می‌تواند برای هواداران این تیم‌ها مشکل ساز باشد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ وقفه‌ای ۱۴ روزه را به دلیل بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان و امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تجربه خواهد کرد.