تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769829
شناسه : 3769829
تاریخ :
دستگیری ۲ سارق زورگیر در شهریار/متهم با قمه به پلیس حمله کرد اقتصاد ایران: شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری دو سارق زورگیر در شهریار خبر داد و گفت: متهم با داشتن قمه به سمت مأموران حمله‌ور شد که با درایت و هوشیاری مأموران مهار و دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف و قاپ‌زنی تلفن همراه در شهریار توسط دو نفر با دو دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل‌آمده از شکات مشخص شد سارقان دو پسر جوان بودند که در اوایل شب از دختران و پسران جوان با استفاده از سلاح سرد در شهریار سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اضافه کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان در سرآسیاب ملارد شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

وی گفت: متهم با داشتن قمه به سمت مأموران حمله‌ور شد که با درایت و هوشیاری مأموران متهم مهار و دستگیر شد.

سواری‌پور با بیان اینکه در بازجویی‌های فنی به عمل آمده، هر دو سارق به ارتکاب بزه انتسابی و انجام تعداد ۲۲ فقره سرقت زورگیری در شهریار و شهرک‌های اطراف آن اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.