تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769799
شناسه : 3769799
تاریخ :
واکنش دادستان گیلانغرب به خبر فوت متهمی در مقر انتظامی اقتصاد ایران: کرمانشاه- دادستان گیلانغرب در خصوص فوت متهمی در مقر انتظامی گفت: بررسی‌های اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد ظاهر جسد فاقد آثار ضرب و جرح بوده و موضوع شکنجه منتفی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خدرویسی دادستان شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: این فرد سابقه دار مظنون اصلی به قتل عمدی یکی از شهروندان بوده که روز گذشته با تصمیم مقام قضائی و با صدور قرار تأمین کیفری مناسب در اختیار انتظامی قرار گرفته بود و امروز حین انتقال برای بازجویی به پلیس آگاهی بدحال شده و اقدامات و تلاش مأمورین و اورژانس بیمارستان برای احیا مثمرثمر واقع نمی‌شود و متأسفانه به دلایل نامعلومی که بعداً مشخص خواهد شد فوت می‌کند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفته‌اند ظاهر جسد فاقد آثار ضرب و جرح بوده و موضوع شکنجه منتفی است اما تحقیقات بیشتر ادامه دارد و اظهار نظر نهایی در خصوص موضوع متوقف بر نظریه پزشکی قانونی و تعیین علت فوت است.

به گفته دادستان گیلانغرب نتایج تحقیقات متعاقباً از طریق کانال یا مقامات رسمی قوه قضائیه اطلاع رسانی خواهد شد.

خدرویسی تاکید کرد: رسانه‌های داخلی از هرگونه گمانه زنی تا تکمیل تحقیقات جدا خودداری نموده و مردم عزیز هم به اخبار انحرافی توجه نکنند.