تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769795
شناسه : 3769795
تاریخ :
بخشودگی جرایم مالیاتی در آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت اقتصاد ایران: تبریز- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از بخشودگی جرایم مالیاتی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی اورج زاده با بیان این خبر گفت: از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اختیار بخشودگی جرایم تا سقف ده میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و تا سقف سی میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی تا ۲۵ شهریور به مدیران کل تفویض شد.

اورج زاده افزود: دکتر محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در جهت تکریم مؤدیان محترم مالیاتی با صدور بخشنامه‌ای اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش را به مدیران کل امور مالیاتی سراسر کشور تفویض کرد.

وی افزود: براساس این بخشنامه، اختیار بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت کلیه بدهی مالیاتی تا تاریخ ۲۵ شهریور سال جاری به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: در موارد جرایم مازاد بر نصاب‌های مذکور نیز با هماهنگی معاونت درآمدهای مالیاتی تا صد درصد به مدیران کل امور مالیاتی تفویض گردیده است.