تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769786
شناسه : 3769786
تاریخ :
تسهیلات مکانیزاسیون به ۳۴۱ پروژه کشاورزی مازندران پرداخت شد اقتصاد ایران: ساری- معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون به ۳۴۱ پروژه کشاورزی در استان ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نگهدار صبح پنجشنبه در شورای کشاورزی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سطح کشور در رتبه نخست قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران افزود: به منظور افزایش بهره وری در زیربخش‌های کشاورزی با تمرکز بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای خدمات کشاورزی در راستای دستیابی به اهداف کمی و کیفی مکانیزاسیون کشاورزی با اولویت تأمین ماشین و ادوات کشاورزی متناسب با اجرای عملیات مکانیزه مورد نیاز در طرح الگوی کشت این استان و ارتقا شاخص‌های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی براساس تکلیف برنامه هفتم توسعه، سازمان جهاد کشاورزی مازندران از طریق پرداخت تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به دنبال بهبود ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در سطح استان است.

نگهدار با بیان اینکه در سال جاری مبلغ سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان مازندران تخصیص یافته است، افزود: تاکنون با جذب مبلغ ۷۲۰ میلیارد ریال به تعداد ۳۴۱ طرح این استان موفق به قرار گیری در رتبه اول جذب تسهیلات مکانیزاسیون را در کشور شده است.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزان و بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی می‌توانند ضمن ثبت نام در سامانه سیتا به آدرس الکترونیکی cita.maj.ir با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در صورت داشتن اهلیت نسبت به بهره مندی از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون می‌توانند اقدام کنند.