تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769767
شناسه : 3769767
تاریخ :
این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند! اقتصاد ایران: به بهانه ارتباط تعدادی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های جوان و خانم با مردهایی که با اندازه خودشان جذاب نیستند به سراغ سلبریتی‌های زنی رفتیم که که در چنین شرایطی بوده یا هستند و قرار است تعدادی از آن‌ها را با هم مرور کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها- مهسا شفیعی: احتمالا توجه مردم و افکار عمومی و مهم‌تر از آن‌ها کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی به این موضوع با علنی شدن رابطه نامزدی سلنا گومز و بنی بلانکوی از نظر خیلی‌ها نه‌چندان خوش‌قیافه‌اش جلب شد. البته منظور ما از این موضوع همان ارتباط سلبریتی‌های زن موفق و خوش‌قیافه با مردانی است که ظاهرشان دست‌کم با معیارهای معمول خود همین سلبریتی‌ها نمی‌خواند. تا همین چندوقت پیش اگر دختری برای نامزدی به سراغ مردی از نظر ظاهری پایین‌تر از خودش می‌رفت همه بلافاصله آواز پول‌پرستی و آهن‌پرستی سر می‌دادند اما حالا که خود این زنان ثروتمند و مشهور و موفق هستند داستان از چه قرار است؟

آن‌دسته از شما که قلب پاک‌تری دارید احتمالا به این فکر می‌کنید که اتفاقا خوب است که زنان موفق به جای توجه زیاد به ظاهر به سراغ معیارهای دیگری چون شخصیت و تفاهم رفته‌اند و دسته دیگری از شما هم که حسابی بالا و پایین زندگی را دیده‌اید حتما گوشتان به این حرف‌ها بدهکار نیست و مطمئن هستید که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. در هر صورت به بهانه ارتباط تعدادی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های جوان و خانم با مردهایی که با اندازه خودشان جذاب نیستند به سراغ سلبریتی‌های زنی رفتیم که که در چنین شرایطی بوده یا هستند و قرار است تعدادی از آن‌ها را با هم مرور کنیم.

تذکر مهم: از نظر نویسنده و برترین‌ها همه انسان‌های روی کره زمین از نظر ظاهری زیبا هستند و قضاوت یک فرد بر اساس قد و وزن و دیگر معیارهای ظاهری کاریست غیراخلاقی اما در عین حال نمی‌توانیم نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به ظاهر افراد را نادیده بگیریم. این مقاله بر اساس نظر افکار عمومی نسبت به واژه‌هایی چون زشت و زیبا نگاشته شده است و جدا از آن از نظر ما تمام افراد حاضر در این مقاله، هر کدام به شکلی و از چشمی زیبا هستند.

سلنا گومز و بنی بلانکو؛ رابطه‌ای که صدای خیلی‌ها را درآورد

احتمالا خیلی از شما با دیدن تیتر به یاد همین دو نفر می‌افتید. سلنا گومز 32 ساله که دوران موفقی را از نظر حرفه‌ای چه به عنوان خواننده و ترانه‌نویس و چه به عنوان بازیگر و سرمایه‌گذار طی می‌کند، با علنی کردن رابطه‌ نامزدی‌اش با بنی بلانکو باعث تعجب هوادارانش شد. بنی بلانکو البته جدا از ظاهر و سلیقه عجیبش در انتخاب لباس به هیچ‌وجه در بازار موسیقی آمریکا فرد ناشناخته‌ای نبود و بسیاری شاید وزن بنی بلانکو را در بازار موسیقی آمریکا از نامزد مشهورش بیشتر بدانند.

این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!

بنجامین جوزف لوین مشهور به بنی بلانکو یک تهیه کننده موسیقی، ترانه‌نویس و تولید کننده موسیقی مشهور در آمریکاست و 4 سال از سلنا بزرگ‌تر است. بنی چه به عنوان تهیه کننده و چه به عنوان ترانه‌سرا با ستاره‌های پاپ مشهوری چون اِد شیران، کیتی پری، ریهانا، بریتنی و گروه مارون فایو همکاری کرده است. ثروت بنی در حال حاضر 50 میلیون دلار است که فاصله زیادی با ثروت 800 میلیون دلاری نامزد جذابش دارد.

تیلور سوئیفت و تراویس کِلسی؛ رابطه هنر و ورزش

تیلور سوئیفت که ید طولایی در این داستان با پایان‌های تلخ دارد این‌بار به سراغ یکی از ورزشکاران مشهور در آمریکا یعنی تراویس کلسیِ 34 ساله رفته است. تراویس که بازیکن تیم کانزاس در لیگ اصلی فوتبال آمریکایی است تابحال سه بار به برترین عنوان این ورزش در آمریکا یعنی سوپرباول رسیده است. تراویس در پادکستی به میزبانی ویل کمپتون فاش کرد که در حین اجرای تیلور در یکی از کنسرت‌ها سعی کرده شماره‌اش را به دست او برساند که البته موفقیت‌آمیز نبوده است.

این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!

تراویس کلسی که تا پیش از ارتباط با تیلور هم ورزشکار گمنامی نبود حالا به خاطر هواداران به شدت وفادار تیلور و البته حضور این خواننده در ورزشگاه بازی‌هایش به مشهورترین ورزشکار آمریکا بدل شده است. تراویس البته به عنوان یک ورزشکار زشت و بدقیافه به حساب نمی‌آید اما شاید جذابیت و زرق و برق زیاد تیلور باعث شده بسیاری این زوج را از نظر ظاهری مناسب هم ندانند. ثروت تراویس کلسی در حدود 90 میلیون دلار است و ثروت نامزدش با رکورد 14 بار بردن جایزه گرمی 1.3 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

آریانا گراند و اِتان اسلِیتر؛ یک رابطه نامتوازن

ارتباط آریانا گراند و اتان اسلیتر در کنار سلنا و بنی بلانکو از آن دست مواردی بود که در فضای مجازی صدای خیلی‌ها را درآورد و بسیاری از هواداران آریانا هم به این قضیه اعتراض کردند. اتان ساموئل اسلیتر 32 ساله است و هرچند به عنوان بازیگر، موزیسین، خواننده و نویسنده فعال است اما بسیاری او را به خاطر نقشش در موزیکال باب اسفنجی در سال 2018 می‌شناسند.

این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!

اتان به عنوان موزیسین در سبک‌هایی چون ایندی راک و فولک فعال است و همین پارسال بود که پس از 5 سال زندگی مشترک از همسر سابقش لیلی جِی طلاق گرفت. اتان اسلیتر و لیلی جی البته از این ازدواج صاحب یک فرزند شدند که در حال حاضر 18 ماهه است. جالب است بدانید ثروت اتان اسلیتر در حدود 3 میلیون دلار و ثروت آریانا در حدود 240 میلیون دلار است. وقتی به همه این اطلاعات در کنار تصاویر اتان و آریانا نگاه می‌کنیم چاره‌ای نداریم جز اینکه اتان را فرد خوش‌شانسی بدانیم.

لانا دل‌رِی و جرمی دوفرین؛ خواننده خوش‌صدا و زیبا و راهنمای تورهای تمساح!

 

اگر بتوانید برای دیگر موارد این مقاله دلایلی جور کنید این‌یکی حتما کلافه‌تان خواهد کرد و نمی‌توانید جز با کور بودن عشق تفسیرش کنید. لانا دل‌ری را که احتمالا می‌شناسید. خواننده 39 ساله و مشهوری که تقریبا تمام جوایز مربوط به موسیقی را در کارنامه دارد و در چند وقت اخیر شایعات ارتباطش با یک راهنمای تور، حسابی دل هوادارانش را خون کرده است.

این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!این مردان معمولی، دل ستاره‌های مشهور خانم را حسابی بردند!

جرمی دوفرین البته یک فرد عادی است و اطلاعات زیادی از او در دست نیست. جرمی کاپیتان یک قایق در لوئیزیاناست و ظاهرا به واسطه شغلش با لانا آشنا شده است. اگر از طرفداران لانا دل‌ری هستید باید بگویم جرمی نه‌تنها دست‌کم 10 سال از لانا بزرگ‌تر است بلکه از ازدواج قبلی‌اش دارای سه فرزند هم می‌باشد. شغل اصلی جرمی گرداندن توریست‌ها با قایق در مرداب‌ها و رودخانه‌های لوئیزیاناست و گردشگران در این تورها به تماشای پرنده‌ها و حیوانات مختلف به ویژه تمساح‌ها مشغول می‌شوند. ثروت جرمی نامشخص و احتمالا کمتر از 1 میلیون دلار است و ثروت لانا در حدود 30 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.