تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769694
شناسه : 3769694
تاریخ :
غرق شدن ۳ مسافر در آب‌های ساحلی گیلان اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از غرق شدن ۳ نفر از مسافران در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی نیازمند از مرگ پدر و بستری شدن دختر خانواده گلپایگانی در اثر غرق شدگی در شهرستان بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: یک خانواده اهل گلپایگان ساعت ۲۰:۳۰ در تاریکی شب برای شنا در منطقه غازیان به دریا رفتند و دچار حادثه غرق شدگی شدند که به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی ناجیان غریق، متأسفانه پدر ۴۱ ساله خانواده جان خود را از دست داد و دختر ۱۴ ساله شأن نیز پس از نجات در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بندرانزلی بستری شد.

نیازمند از غرق شدن پدر و پسری دیگر در آب‌های ساحلی رودسر نیز خبر داد و گفت: این دو نفر نیز ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته برای شنا به دریا رفتند که متأسفانه هر دو غرق شده و جسدشان صبح امروز پیدا شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با ابراز ناراحتی از وقوع حوادث غرق شدن هموطنان به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی مربوط به شنا در دریا، از مسافران و شهروندان خواست تا با بی احتیاطی، کام خود و خانواده‌هایشان را تلخ نکنند.

محمدمهدی نیازمند افزود: ۸۰۰ نفر از امدادگران و ناجیان غریق در نقاط پرخطر سواحل گیلان مستقر هستند و از خردادماه تا کنون جان ۱۸۷ نفر را که در آستانه غرق شدن و خفگی بودند نجات داده‌اند.