تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769690
شناسه : 3769690
تاریخ :
ایران جایگاه بالایی در منطقه و جهان دارد اقتصاد ایران: لنگرود- معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران جایگاه بالایی در منطقه و جهان دارد و نباید توانایی و قدرت کشور را دست کم گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی عبداللهی در یادواره شهدای کومله در باشگاه شهدای فرهنگی این شهر با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: این باند تبهکار تروریستی در چند ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشید ولی حتی یک صدا از کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر شنیده نشد بلکه حتی در پشت‌صحنه از این رژیم نیز حمایت کردند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل جنایات آمریکا و رژیم غاصب قدس گفت: به دشمنان هشدار می‌دهم که صبر ملت ایران را لبریز نکنند؛ ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران با دستان خالی در دوران دفاع مقدس با فدا کردن جان و مال خود مانع جدا شدن یک متر از خاک وطن شدند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خواب عدم پاسخ ایران به جنایات خود را باید به گور ببرد و این را بدانند که پاسخ ایران قطعی و حتمی است ولی زمان آن نامشخص و در اختیار ایران است.

عبدالهی با تأکید بر لزوم توجه به دستاوردهای شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و همچنین سلامت در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رژیم بعث عراق با همدستی بلوک غرب و شرق با همه توان به جمهوری اسلامی حمله کرد ولی نتوانست یک متر از خاک وطن را جدا کند؛ این رشادت‌های رزمندگان اسلام بود که مانع از انجام این کار شد.

وی با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود برای دفاع از ایران وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند گفت: مردم گیلان با هزار کیلومتر فاصله از مرزهای جنگی، اقلام موردنیاز رزمندگان را با کامیون به جنگ می‌فرستادند و جوانان گیلانی هم در جنگ دلاوری می‌کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح ایستادگی ملت سرافراز یمن در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را خاری به چشمان دشمنان دانست و افزود: مردم یمن نیز مانند شرایط ایران در اوایل انقلاب، با کمترین توان جنگی مقابل پهپاد و ناوهای تا بن دندان مسلح آمریکایی ایستادگی می‌کنند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه ایران امروز در جایگاه بالایی در منطقه و جهان قرار دارد و نباید توانایی و قدرت کشور را دست کم گرفت، تاکید کرد: دشمنی استکبار با ملت ایران در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هنوز ادامه‌دار است و نباید فریب تبلیغات دشمن را خورد.