تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3769682
شناسه : 3769682
تاریخ :
عرب‌عامری راهی دیدار رده‌بندی شد اقتصاد ایران: محمدرضا عرب عامری با شکست در مرحله نبمه نهایی مسابقات پاراتیروکمان ریکرو به دیدار رده بندی رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، پیکارهای ریکرو انفرادی مردان در پارالمپیک امروز چهارشنبه در مجموعه اینولید پاریس در حالی برگزاری است.

محمدرضا عرب‌عامری نماینده کشورمان که نخستین پارالمپیک خود را تجربه می‌کند با پشت‌سر گذاشتن حریفانی از مالزی، جمهوری آذربایجان و ترکیه به جمع چهار نفر برتر پارالمپیک راه یافت در این مرحله و از ساعت ۱۸:۳۶ (به وقت پاریس) به مصاف هارویندر سینک از هند رفت.

نماینده کشورمان راند نخست را ۲۶ بر ۲۵ با پیروزی پشت‌سر گذاشت اما در راند دوم به تساوی (امتیاز ۲۷) رسید. عرب‌عامری راند سوم و چهارم این مسابقه را ۲۷ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ واگذار کرد و در راند پنجم هم با تساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید و در نهایت کماندار هندی با حساب ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی فینال شد و نماینده کشورمان نیز به دیدار رده‌بندی راه یافت.

دیگر مسابقه نیمه نهایی بین لوکاس سی‌چک از لهستان با تایمون اسمیت از لهستان برگزار خواهد شد.

غلامرضا رحیمی دیگر نماینده کشورمان نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی و در نخستین رقابت خوب با قبول شکست برابر ستیاوان از اندونزی، وداع زودهنگامی با مسابقات داشت.