تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769678
شناسه : 3769678
تاریخ :
وزیر میراث فرهنگی در مهریز حضور یافت اقتصاد ایران: یزد- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر به استان یزد در شهرستان مهریز حضور یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری که مهران فاطمی استاندار یزد، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستان وی را همراهی می کردند، روز چهارشنبه از باغ جهانی پهلوان‌پور مهریز بازدید بعمل آورد.

بازدید از امامزاده غیاث الدین و حسینیه ارشاد این شهرستان و بنا بر در خواست تعدادی از اهالی محله مهرپادین از دیگر برنامه های سفر وزیر میراث فرهنگی به استان یزد بود که از نزدیک در جریان مشکلات بوجود آمده برای این دو مکان قرار گرفت.

وزیر میراث فرهنگی در مهریز حضور یافت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه این سفر ضمن شرکت در مراسم عزاداری شهادت علی بن موسی الرضا (ع) که همزمان با ایام پایانی ماه صفر در حسینیه هدایت محله بغدادآباد سفلی مهریز برگزار می شود، در جمع عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) حضور یافت.

وزیر میراث فرهنگی در مهریز حضور یافت

بازدید از بافت تاریخی یزد و باغ جهانی دولت آباد از دیگر برنامه های روز اول سفر وزیر میراث فرهنگی به یزد است. دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حضور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، حضور در اداره کل میراث فرهنگی و دیدار با کارکنان این اداره کل و بازدید از موزه بزرگ یزد و کارخانه سعادت نساجان از دیگر برنامه های روز دوم سفر وزیر میراث فرهنگی به استان یزد است.