تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769662
شناسه : 3769662
تاریخ :
ضرورت تعامل بین شورای روستای مهرآباد و بخشداری رودهن اقتصاد ایران: تهران- مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران بر ضرورت تعامل بین شورای روستای مهرآباد و بخشداری رودهن تاکید کرد و گفت: انتخاب دهیار و فرآیندهای قانونی صدور حکم پیگیری شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش، خبرنگار مهر، سید حبیب موسوی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست با امیری بخشدار رودهن و اعضای شورای اسلامی روستای مهرآباد اظهار کرد: این نشست در به دستور استاندار محترم و مصوبات سفر ایشان به بخش رودهن شهرستان دماوند، برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه در این نشست بر ضرورت تعامل بین شورا و بخشداری برای حل مشکلات روستای مذکور تاکید شد، گفت: از اعضای شوراهای روستایی می‌خواهیم به منظور جلوگیری از وقفه در امورات روستا و دهیاری، در اجرای تکلیف قانونی خود، به صورت جدی پیگیر مسئله انتخاب دهیار و فرآیندهای قانونی صدور حکم باشند.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران عنوان کرد: شوراهای اسلامی روستاها موظف هستند تا با همکاری و هماهنگی با بخشداری و نیز ارتباط و همراهی با ادارات و جذب مشارکت‌های مردمی نسبت به توسعه روستاها فعالیت کنند.