تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3769655
شناسه : 3769655
تاریخ :
آتش‌سوزی گسترده در شمال فلسطین بعد از حمله سنگین حزب‌الله اقتصاد ایران: در پی عملیات موشکی گسترده حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی، رسانه‌های عبری از وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در الجلیل و زخمی شدن شماری اسرائیلی در این حمله خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه امروز خود درباره عملیات‌ها علیه دشمن صهیونیستی، از حمله سنگین موشکی به مواضع ارتش این رژیم خبر داد.

در بیانیه حزب الله به این منظور آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و همچنین حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه روستاهای جنوبی و منازل امن به ویژه در شهرک‌های عیتا الشعب و الخیام، رزمندگان مقاومت اسلامی، امروز چهارشنبه مقر فرماندهی گردان السهل ارتش صهیونیستی در پادگان بیت هلل و مواضع توپخانه‌ای دشمن را در دیشون، با رگباری از موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

از طرف دیگر شبکه 12 رژیم صهیونیستی از آتش سوزی در بیت هلل در شمال اراضی اشغالی در نتیجه اصابت موشک‌های حزب الله خبر داد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که تیم‌های آتش‌نشانی در حال تلاش برای خاموش کردن چندین آتش‌سوزی در پی اصابت موشک‌ها به الجلیل علیا هستند.

شبکه 12 رژیم اشغالگر اعلام کرد که چندین راکت به منطقه کریات شمونه در الجلیل علیا اصابت کرده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت هم از شنیده شدن صدای ده‌ها انفجار در شهرک کریات شمونه در نتیجه شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان خبر داد.

منابع رسانه‌ای همچنین از زخمی شدن دو صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات موشکی حزب الله خبر دادند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که از صبح امروز بیش از 60 موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز به حملات وحشیانه خود در مناطق مختلف جنوب لبنان ادامه داده و وزارت بهداشت این کشور از زخمی شدن دو نفر در نتیجه تجاوز هوایی رژیم اشغالگر به منطقه الخیام خبر داد.

انتهای پیام/