تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3769600
شناسه : 3769600
تاریخ :
ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال، حدفاصل بیلقان تا کیلومتر ۴ و محدوده آتشگاه، همچنین حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی همچنین اظهار داشت: در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل البرز و محور هراز در مسیر شمال به جنوب، حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های بایجان و شنگلده، ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال، محدوده دماوند، آزادراه رشت – قزوین در محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و شهرودبار، و محور قدیم تهران – بومهن در محدوده پل اتوبان بابایی نیز با ترافیک سنگین مواجه هستند.