تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769575
شناسه : 3769575
تاریخ :
فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد اقتصاد ایران: مشهد- اداره تبلیغات اسلامی مشهد همگام با قشرهای مختلف مردم و مسؤولان فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مسیر حرکت زائران رضوی اجرا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اداره تبلیغات اسلامی مشهد همگام با قشرهای مختلف مردم و مسؤولان این شهر فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مسیر حرکت زائران رضوی اجرا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد در گفت وگو با خبرنگار مهر هماهنگی، توجیه، سازماندهی و اعزام مبلغ به مواکب جاده‌ای و سطح شهر مشهد را از جمله اقدامات انجام شده این اداره عنوان و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی با موکب جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی همکاری داشتیم.

حجت الاسلام مهدی رحمانی، همکاری در توجیه و آموزش کوتاه طلاب عملیاتی در مواکب، تهیه جزوه قدم قدم تا حرم برای هدایت معنوی و همکاری طراحی ساختار و شیوه عملیات و خدمات تبلیغی در مواکب و محل‌های اسکان را از جمله اقدامات بخش آموزشی و پژوهشی و تولید محتوا بیان کرد.

وی، تهیه دو کلیپ نذر آب در راستای افزایش جلب مشارکت و قدم قدم با هوش مصنوعی در زمینه اطلاع رسانی خدمات را از جمله اقدامات بخش رسانه این اداره بیان و تصریح کرد: با هدف برطرف کردن نیازهای مختلف زائران رضوی در زمینه‌های احکام، معرفتی، آداب زیارت و … کانالی با عنوان هم قدم تا حرم در جهت بر طرف کردن نیازهای مختلف زائرین از جمله معرفتی، احکام، آداب زیارت و … در پیام‌رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/hamghadam_ta_haram راه‌اندازی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با بیان اینکه روزانه چند مسابقه طراحی و اجرا شد خاطر نشان کرد: ۲۰ هدیه تبرکی حرم مطهر و اسکان رایگان ۳ روزه در مشهد از جمله هدایای این مسابقات بود.

رحمانی افزود: با همکاری بخش کارشناسی هیئت‌ها و شورای هیئت‌های مذهبی ضمن جانمایی غرفه موکب، مجوز لازم برای فعالیت آنها صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در تهیه و تأمین آب به مواکب از سوی خیران و پویش نذر آب نیز همکاری داشت.