تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769568
شناسه : 3769568
تاریخ :
یک نفر مانع پیوستن سعید مهری به پرسپولیس شد اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس، سعید مهری را به گاریدو سرمربی این تیم پیشنهاد داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: در حالی که همه منتظر بودند پرسپولیس در بخش تهاجمی از خرید جدید خود رونمایی کند، خبر رسیده این باشگاه به دنبال جذب سعید مهری هافبک سابق استقلال است. مهری که بازیکن مورد علاقه ساپینتو بود، به همراه او راهی آپوئل قبرس شد ولی بعد از جدایی ساپینتو، مهری هم از این باشگاه جدا شد.

هافبک سابق استقلال که درحال حاضر بدون تیم است، مذاکرات خوب و مثبتی را با پرسپولیس انجام داده ولی هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است. شنیده ها حاکی از آن است که گاریدو، سعید مهری را از نظر فنی قبول کرده و اگر پرسپولیس بتواند با اسدبیگی برای فسخ قرارداد به توافق برسد، این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد. اما پرسپولیس که کلی هافبک در تیمش دارد، چطور به یک گزینه عجیب که بدون تیم است، رسید؟

گویا مدیران پرسپولیس از چند روز قبل، سعید مهری را به گاریدو پیشنهاد دادند. سه شنبه شب جلسه فوری برای خارج کردن نام یک بازیکن در باشگاه پرسپولیس انجام شد و مدیران باشگاه در کمال تعجب رای به خروج سینا اسدبیگی دادند. حسین بادامکی بعد از جلسه شبانه که دیروقت به پایان رسید، با اسدبیگی تماس گرفت تا با او برای فسخ قرارداد توافق کند.  اسدبیگی هم در پاسخ به درخواست معاون ورزشی باشگاه برای فسخ قرارداد، اعلام کرد حاضر نیست جدا شود و می خواهد در پرسپولیس بماند.

پ