تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769546
شناسه : 3769546
تاریخ :
همسر ملی‌پوش سابق به شایعات طلاقش پایان داد اقتصاد ایران: ادورنه دخیا، همسر داوید دخیا، شایعات مربوط به جدایی و اختلاف جدی با این دروازه‌بان را تکذیب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: دخیا از یک سال دوری از دنیای فوتبال بالاخره موفق شد با باشگاه جدیدی به توافق برسد و در تابستان امسال قراردادی را با باشگاه فیورنتینا امضا کرد تا در رقابت‌های سری آ ایتالیا به میدان برود.
این بازیکن پس از ترک منچستر یونایتد به همراه همسرش راهی مادرید شد و در طول یک سال گذشته در این شهر زندگی می‌کرد اما پس از اینکه قراردادش را با فیورنتینا به امضا رساند، این بازیگر و خواننده را ترک کرد و به تنهایی راهی ایتالیا شد.

همین اتفاق باعث شد که شایعات بسیاری درباره بحران به وجود آمده در ازدواج آنها و حتی جدایی این دو نفر از یکدیگر به گوش برسد اما همسر دخیا تمامی این شایعات را تکذیب کرده و مدعی شده است که آنها بسیار خوشحال و خوشبخت هستند.

ادورنه دخیا در گفتگو با وانیتاتیس در این باره اظهار داشت: "ما شرایط خوبی داریم و خیلی خوشحال هستیم. خبری از جدایی یا بحران در ازدواج ما نیست. من پیش از این هم به این نکته اشاره کرده بودم چون هر بار ما کاری انجام می‌دهیم انقلابی شکل می‌گیرد. ما حالا خوشحال‌تر و عاشق‌تر از اولین باری هستیم که همدیگر را دیدیم.

حالا ۱۴ سال است که در چنین شرایطی قرار داریم. فاصله مشکلی نیست. ما مجبور هستیم با فاصله‌ای از یکدیگر زندگی کنیم چون شغلی که داریم نیازمند چنین شرایطی است. این اتفاق افتاده است چون کار او بیرون از اسپانیاست و من در مادرید کار می‌کنم."