تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3769533
شناسه : 3769533
تاریخ :
موج استعفاها در پلیس رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که همزمان با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری موج استعفاها در پلیس سرزمین‌های اشغالی ساختار کلی این نیروی امنیتی را تهدید می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که موج گسترده استعفاها در سرویس امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی باعث ایجاد تغییرات اساسی در آینده این نیروی امنیتی صهیونیستی خواهد شد.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از آویخای بوفارون عضو کنیست این رژیم اعلام کرد که بحران بی‌اعتمادی بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و یواف گالانت وزیر جنگ به تمامی سرزمین‌های اشغالی آسیب خواهد زد. در سایه تشدید اختلافات بین این دو نفر احتمال استعفای گالانت نیز قوت گرفته است.

رسانه صهیونیستی واللا نیز در این رابطه نوشت که موج استعفاهای فرماندهی پلیس و اعلام رئیس بخش اطلاعات در نیروهی پلیس مبنی بر استعفای قریب الوقوع، تنها چند روز  بعد از آن صورت گرفت که دانی لوی بازرس کل به عنوان فرمانده این نیروها انتخاب شد. 

پایگاه خبری کیبا نیز اعلام کرد که نیروی پلیس رژیم صهیونیستی بعد از اعلام عزم سه نفر از فرماندهان آن برای استعفا از زمان اعلام فرمانده جدید دچار فروپاشی شده است.