تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769530
شناسه : 3769530
تاریخ :
تایید نهایی ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - معاون مسکن و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تایید نهایی ۵۸ هزار نفر از مجموع متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم آذرسا ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه تعهد استان در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۹۸ هزار واحد است و این آمار باید به مدت ۴ سال محقق شود، گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون حدود ۳۱۲ هزار متقاضی خوزستانی ثبت‌نام خود را انجام دادند که ۵۸ هزار نفر از آنها تأیید نهایی شده و واجد شرایط هستند.

وی افزود: تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص طرح شده‌اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده‌اند، همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسند، ضمن اینکه کار ساخت ۵ هزار واحد دیگر نیز پس از توافق با سازنده تا چند ماه آینده انجام و فرایند ساخت آنها پیگیری خواهد شد.

معاون مسکن و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه برای ساخت مسکن در استان حدود ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین، هدف گذاری شده است، ادامه داد: تا مهرماه امسال، ۸۶۰ هکتار از این اراضی برای انجام طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، آماده‌سازی می‌شود و امید است تا پایان امسال، حجم عملیات آماده‌سازی اراضی موجود در استان را به یک هزار و ۸۰۰ هکتار و یا بالاتر برسانیم.