تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3769490
شناسه : 3769490
تاریخ :
ادعای الغرافه درباره مکان بازی با استقلال اقتصاد ایران: باشگاه الغرافه در پوستری که از برنامه بازی های خود منتشر کرده، ورزشگاه شهر قدس را میزبان بازی با استقلال اعلام کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: دوازده روز دیگر و در نخستین بازی از اولین دوره رقابت های لیگ نخبگان، استقلال باید به مصاف الغرافه قطر برود. دیداری که به دلیل ترمیم و مرمت ورزشگاه آزادی، هنوز مکان برگزاری آن مشخص نیست.

مدیران استقلال در تلاش بودند تا بتوانند این مسابقه را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنند که موفق به این کار نشدند. در نهایت، آبی ها نام ورزشگاه شهر قدس را به عنوان مکان برگزاری این بازی به فدراسیون فوتبال معرفی کردند.

در روزهای گذشته نیز تردیدهایی درخصوص دریافت مجوز برگزاری بازی در شهر قدس مطرح شده بود و هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که دیدار دو تیم در چه ورزشگاهی برگزار می شود.

ادعای الغرافه درباره مکان بازی با استقلال

نکته جالب این است که در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه آزادی به عنوان مکان برگزاری این مسابقه درج شده که قطعاً این ادعا اشتباه است و خبری از برگزاری مسابقه در آزادی نخواهد بود.

ادعای الغرافه درباره مکان بازی با استقلال

از سوی دیگر، صفحه رسمی الغرافه در پوستری که برای برنامه بازی های این تیم منتشر کرده، نام ورزشگاه شهر قدس را به عنوان استادیوم محل برگزاری جدال با استقلال معرفی کرده که باید دید در نهایت این مسابقه در کجا به انجام خواهد رسید.