تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769466
شناسه : 3769466
تاریخ :
شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود اقتصاد ایران: همدان_معاون اول قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود و در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر سه شنبه در یادواره شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در جمع مردم نهاوند در مصلای این شهر اظهار کرد: شهید آیت‌الله قدوسی فقیهی وارسته و شخصیتی مؤمن و متدین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: نهاوند شهر عالمان بزرگوار و شهیدانی چون شهید حیدری و قدوسی و سردارانی مانند حاج میرزا محمد سلگی است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود و در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد و با نظم و انضباط در کارها و با قاطعیت به کارهای مهم اوایل انقلاب رسیدگی می‌کرد.

وی گفت: در دهه ۶۰ بی رحمی و جنایت توسط منافقین به اوج رسید و منافقین شخصیت‌های بزرگواری چون شهید قدوسی و یاران انقلاب را بی‌رحمانه به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: ما باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم و شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

وی بیان کرد: شهید قدوسی شب زنده‌دار و معتقد و بااخلاص و باخدا در ارتباط بود و یاد خدا را ارامش بخش می‌دانستند و همه وجودتش برای رضای خدا بود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی منظم و با تدبیر بود و همیشه نظم در کارها را سرلوحه خود قرار داده بود و این نظم‌یافتگی برای شهید قدوسی یک فضیلت بود و شهید بهشتی عزیز نیز به این نظم بسیار توجه داشت.

وی بیان کرد: باید طبق تفکر و روش و راه و رسم شهدا عمل کنیم و باید خصوصیات و فضائل شهدا را به همگان معرفی کنیم و الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم چون هرچه داریم از شهدا است و با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.