تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769449
شناسه : 3769449
تاریخ :
رفتار دور از شأن انسانیت سفارت استرالیا نباید بدون پاسخ بماند اقتصاد ایران: اسفراین_ امام جمعه اسفراین گفت: رفتار به دور از شأن انسانیت سفارت استرالیا در تهران باید با پاسخ قاطع مسئولین روبرو شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد شدید نسبت به سوءرفتار سفارت استرالیا در تهران اظهار کرد: دشمنان اسلامی مؤثرترین راه برای شکست مسلمین، ترویج و دامن زدن به بی‌عفتی، بی‌حیایی و … دیده‌اند.

وی در ادامه افزود: تجربه موفق آندلس برای زدودن اسلام دشمنان را نسبت به تکرار این اتفاق شوم وسوسه می‌کند و مسئولین با پاسخ قاطع جلوی این قبیل رفتارها را بگیرند.

امام جمعه اسفراین بیان کرد: مسئولین کشور در نهادهای مختلف باید با حساسیت نسبت به قبح‌شکنی نمایندگان و سفرای خارجی واکنش به موقع داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ترویج رفتار دور از شأن انسانیت که توسط سفارت استرالیا در تهران رخ داد باید با پاسخ قاطع مسئولین وزارت امورخارجه مواجه شد تا نقشه پلید و شوم دشمن در ترویج این گناه کبیره نقش بر آب شود.

وی در ادامه نسبت به تعریف عملیات فرهنگی مناسب توسط نهادهای متولی فرهنگ در کشور با هدف نجات بشریت از این حقه پلید و کثیف را نیز مورد اشاره قرار داد.