تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3769415
شناسه : 3769415
تاریخ :
رئال مادرید روی ستاره من‌سیتی دست گذاشت اقتصاد ایران: یک منبع خبری در اسپانیا مدعی شد که باشگاه رئال مادرید جذب ستاره اسپانیایی خط میانی تیم فوتبال منچسترسیتی را در دستور کار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس چاپ اسپانیا، یکی از سیاست‌های باشگاه منچسترسیتی که آن را از بسیاری از دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا متمایز کرده، عدم مخالفت با جدایی آن دسته از بازیکنانی است که میلی به ماندن در ورزشگاه اتحاد ندارند. همین سیاست باشگاه رئال مادرید را امیدوار کرده که بتواند بهترین بازیکن یکی دو فصل اخیر آبی‌های شهر منچستر را جذب کند.

باشگاه رئال مادرید خرید رودری هرناندس، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی را در دستور کار قرار داده و درصدد است که این کار را در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده انجام دهد.

رودری که تا سال 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد، با این تیم همه افتخارات ممکن را کسب کرده و قلب تپنده تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در میانه میدان است. با این حال سیتی هنوز موفق نشده که با این بازیکن برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود. این موضوع به رئالی‌هایی که درصدد پر کردن جای خالی تونی کروس هستند، امیدی مضاعف برای برگرداندن رودری به مادرید داده است. در همین حال زمزمه‌‌هایی مبنی بر وسوسه شدن رودری 28 ساله به شهر زادگاهش شنیده می‌شود. او پیش از رفتن به من‌سیتی در 2019، یک فصل برای اتلتیکومادرید توپ زد و بازی در رئال به او امکان نزدیک شدن به خانواده‌اش را خواهد داد.

دلیل دیگری که شانس رئال را برای جذب رودری افزایش می‌دهد، مدیربرنامه‌های بازیکن، پابلو بارکرو است که نقش مدیربرنامه‌های رائول گونزالس، سرمربی تیم دوم رئال را هم ایفا می‌کند. بارکرو با رئالی‌ها رابطه خوبی دارد و این موضوع می‌تواند کار باشگاه را برای مذاکره با سیتی آسان‌تر کند.

انتهای پیام/