تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769399
شناسه : 3769399
تاریخ :
ارائه حدود ۷۰۰ خدمت پزشکی توسط گروه جهادی شهید اسدی اقتصاد ایران: قزوین- مسئول گروه جهادی شهید حجت اسدی از ارائه بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ خدمت دندانپزشکی توسط این گروه به دهک های پایین جامعه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی در قزوین اظهار کرد: امروز اردوی بزرگ جهادی دندانپزشکی بخش مرکزی قزوین در سالن هلال احمر شهرستاان قزوین آغاز شد.

وی با بیان اینکه ین اردوی سه روزه به شکل ویژه ای در حال برگزاری است، افزود: قرارگاه شهید والی کمیته امداد و قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی و دستگاه های مختلفی در برای برپایی این اردوی جهادی و خدمت رسانی به مردم محروم تلاش کرده اند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد انسجام مسئولین خادم و خدمتگذار برای مردم هستیم، اضافه کرد: برای ما حیاتی ست که خدمات دندان پزشکی را در سطح کلان همراه با سیستم تخصصی با حضور اساتید دانشگاه تهران و همکاران دندان پزشکی و متخصص انجام شود.

وی از استقرار تیم پزشکی عمومی نیز در حاشیه این گروه جهادی خبر داد و تاکید کرد: انجام معاینات پزشکی عمومی نیز به گروه هدف ارائه خواهد شد.

محمدبیگی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر، بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نوع خدمات به این جامعه هدف ارائه خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سعی شده تا با هماهنگی همه ارگان ها این اردو برگزار شود، یادآور شد: این اردو نشان از همسویی مسئولین و گروه های جهادی برای ارائه خدمات به دهک های پایین جامعه است.