تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3769375
شناسه : 3769375
تاریخ :
امیر «حدادی سامانی» با خانواده شهید «ابراهیم پایمرد» دیدار کرد اقتصاد ایران: فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم پایمرد»، گفت: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی به گنجینه‌ای ارزشمند تبدیل شد و ایران اسلامی را بیمه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم علی حدادی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی (شهید نصر اصفهانی)، به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان سامان، با خانواده شهید ابراهیم پایمرد، از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر سرتیپ دوم حدادی سامانی در این دیدار، شهید ابراهیم پایمرد را دوست دوران کودکی و نوجوانی خود خواند و با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر گفت: اگر غیرت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا نبود، امروز شاهد اقتدار و عزت کنونی نبودیم.

وی با بیان اینکه شهامت و شجاعت جوانان در جبهه‌های نبرد، دشمن را در اهداف شوم خود ناکام گذاشت گفت: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی به گنجینه‌ای ارزشمند تبدیل شد و ایران اسلامی را بیمه کرد.

ابراهیم پایمرد سامانی، سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در ۱۳۶۶/۰۷/۲۲، در منطقه میمک بر اثر اصابت ترکش، به شهادت رسید.