تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3769361
شناسه : 3769361
تاریخ :
حذف نام مهاجم سابق رئال مادرید از لیست اروپایی میلان اقتصاد ایران: مهاجم صرب پیشین کهکشانی‌ها فرصت بازی برای روسونری در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان در آخرین روز از مهلت ارائه لیست بازیکنانش برای حضور در مرحله نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، 21 بازیکن را به اتحادیه فوتبال اروپا معرفی کرد که در میان آنها نام لوکا یوویچ به چشم نمی‌خورد.

طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت، پائولو فونسکا ترجیح داده به جای مهاجم سابق رئال مادرید، تامی آبراهام که به تازگی از تیم فوتبال رم قرض گرفته شده را در لیست اروپایی روسونری قرار دهد.

آبراهام روز گذشته (سه‌شنبه) در نشست خبری به عنوان بازیکن جدید میلان معرفی شد و قرار گرفتنش در فهرست اروپایی این تیم نشان از ورود احتمالی او به ترکیب اصلی قرمزومشکی‌پوشان سن‌سیرو دارد. این در حالی است که یوویچ در اولین بازی فصل جدید سری A مهاجم ترکیب اصلی میلان بود اما نمایش ضعیفش سبب شد که فونسکا برای بازی بعدی مقابل پارما او را روی نیمکت بنشاند. یوویچ سومین بازی فصل روسونری که برابر لاتزیو بود را هم به دلیل کمردرد از دست داد.

بازی‌های میلان در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با مصاف خانگی برابر لیورپول در روز 17 سپتامبر آغاز می‌شود و در ادامه، این تیم برابر بایرلورکوزن (خارج از خانه)، کلوب بروژ (خانه)، رئال مادرید (خارج از خانه)، اسلووان براتیسلاوا (خارج از خانه)، ستاره سرخ بلگراد (خانه)، جیرونا (خارج از خانه) و دیناموزاگرب (خارج از خانه) قرار خواهد گرفت.

فهرست اروپایی میلان شامل بازیکنان زیر می‌شود:

دروازه‌بان‌‌ها: مینیان، تراچانو و اسپورتیلو؛
مدافعان: کالابریا، تئو هرناندس، امرسون رویال، توموری، مالک تیا، پاولوویچ، گابیا؛
هافبک‌ها: بن‌ناصر، لوفتوس چیک، ریندرز، فوفانا و موسی؛
مهاجمان: موراتا، لیائو، پولیسیک، اوکافور، چوکووئزه و آبراهام.

انتهای پیام/