تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3769331
شناسه : 3769331
تاریخ :
تمام آیفون‌ها مجهز به نمایشگر او ال ای دی می‌شوند اقتصاد ایران: به گفته منابع آگاه اپل در تمام مدل‌های آیفون ۲۰۲۵ میلادی و بعد از آن از نمایشگرهای او ال ای دی استفاده می کند.  

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تولیدکنندگان موبایل و تلویزیون اکنون مشغول جایگزین کردن نمایشگر های او ال ای دی به جای ال سی دی هستند زیرا فناوری جدید می تواند رنگ های زنده تر نشان دهد و کنتراست بهتری دارد که برای نمایش ویدئوهایی با کیفیت بالا ایده آل است.

به نوشته نشریه ژاپنی نیکی، چنین اقدامی سبب می شود شارپ و ژاپن دیسپلی از کسب وکار موبایل اپل حذف شوند. این شرکت آمریکایی برای آیفون اس ای آینده به شرکت BOE چین و ال جی کره سفارش نمایشگر او ال ای دی داده است.

حدود یک دهه قبل شارپ و ژاپن دیسپلی در کل ۷۰ درصد از نمایشگرهای آیفون را تامین می کردند اما اخیرا تنها برای آیفون اس ای نمایشگر ال سی دی فراهم کردند. این شرکت ها نمایشگر های او ال ای دی مخصوص موبایل را به طور انبوه تولید نمی کنند.

اپل نخستین بار در آیفون ایکس در سال ۲۰۱۷ میلادی از نمایشگر او ال ای دی استفاده کرد و از آن زمان تاکنون صفحه نمایش مذکور در مدل های رده بالای این دستگاه استفاده می شود.