تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769309
شناسه : 3769309
تاریخ :
بارش‌های تابستانه در شهرستان بشاگرد اقتصاد ایران: بندرعباس- در اثر فعالیت سامانه بارشی جدید در شرق و ارتفاعات استان هرمزگان شهرستان بشاگرد به خصوص بخش مرکزی این شهرستان در این ایام شاهد بارش‌های تابستانه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان بشاگرد در شرقی‌ترین نقطه از استان هرمزگان واقع شده است؛ این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در پس‌کرانه سواحل مکران در تابستان‌ها از سامانه مونسون متأثر می‌شود و همین امر موجب می‌شود بخش عمده‌ای از بارش‌های شهرستان بشاگرد در تابستان به وقوع بپیوندد.

در ادامه گزارش زینب ذاکری نیا خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان بشاگرد از بارش‌های دیروز و امروز بخش مرکزی بشاگرد را می‌بینید که علاوه بر تلطیف هوا موجب جاری شدن آب در آبراهه‌ها و مسیل‌ها شده است‌.

هوای مطلوب و دلپذیر شهرستان بشاگرد این روزها در حالی رقم می‌خورد که دما در اکثر نقاط استان به بیش از ۴۰ درجه نیز می‌رسد و شاید اگر بشاگرد نیز پیش از این توسعه‌ای متوازن را در حوزه راه و گردشگری تجربه کرده بود امروز این شهرستان مقصد بسیاری از گردشگران هرمزگانی بود که برای فرار از گرما مجبورند به ارتفاعات جنوب کرمان پناه ببرند.