تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3769270
شناسه : 3769270
تاریخ :
توسعه نسخه ساده‌تر اسنپ‌چت شروع شده است اقتصاد ایران: مدیرعامل اسنپ چت می‌گوید که اعضای تیمش روی نسخه‌ای ساده‌سازی‌شده از این پلتفرم کار می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت، در نامه‌ای خطاب به کارمندان نوشته که این شرکت درحال آزمایش «نسخه‌ای ساده‌شده از اسنپ‌چت» است. به گفته‌ی مدیرعامل، نسخه‌‌ی ساده‌شده با هدف بهبود دسترسی به این پلتفرم توسعه داده می‌شود.

اشپیگل درحالی برای روحیه‌بخشیدن به کارمندان خود تلاش می‌کند که اسنپ، شرکت آمریکایی توسعه‌دهنده‌ی اسنپ‌چت، امسال با سقوط ۵۰ درصدی سهامش مواجه شده است.

در نامه‌ی مدیرعامل اسنپ‌چت به کارکنان این شرکت آمده است: «سرمایه‌گذاران نگرانند که چرا ما سریع‌تر رشد نمی‌کنیم.»

به‌نظر می‌رسد که اسنپ‌چت ساده‌سازی‌شده تلاشی برای جذب کاربران مسن‌تر باشد؛ به‌طوری که آن‌ها را سردرگم نکند. اسنپ‌چت در جذب مخاطبان جوان‌تر عملکرد بهتری دارد و این قشر از کاربران به‌راحتی از اسنپ‌چت سر در می‌آورند.

مقاله‌های مرتبط
  • اسنپ‌چت پس از ۱۳ سال وارد آیپد می‌شود
  • اسنپ‌چت به پلتفرم امن‌تری برای کودکان تبدیل می‌شود

اسنپ‌چت درحالی تصمیم گرفته که نسخه‌ای ساده‌شده را توسعه دهد که اشپیگل در سال ۲۰۱۷ دست به اعتراف زد و اعلام کرد که «فهمیدن یا استفاده‌کردن از اسنپ‌چت دشوار است» به‌ویژه برای افراد مسن‌تر. چند ماه بعد، اسنپ بازطراحی اساسی را برای جذب دوباره‌ی کاربران انجام داد که البته آن تغییرات چندان به مذاق کاربران خوش نیامدند.

اکنون مدیرعامل اسنپ‌چت می‌گوید که نتایج آزمایش‌های اولیه‌ی نسخه‌ی ساده‌شده، مثبت بوده است. او بدون اشاره‌ی مستقیم به شکست نسخه‌ی باز‌طراحی‌شده‌ی این پلتفرم در سال ۲۰۱۸، اعلام کرده که برای ایجاد چنین تغییر بزرگی باید محتاطانه و حساب‌شده عمل کرد.