تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3769266
شناسه : 3769266
تاریخ :
سفرای کشورهای خارجی در ایران به اصول اولیه انسانی پایبند باشند اقتصاد ایران: بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سفرا و نمایندگان رسمی دولت‌های خارجی مستقر در ایران اسلامی به اصول اولیه انسانی و اخلاقی پایبند باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در واکنش به جشن «بنفش بپوش» در سفارت استرالیا در تهران گفت: تبلیغ و حمایت سفیر استرالیا از همجنسگرایی که در تضاد کامل با اصول اولیه اخلاقی و انسانی است محکوم و باید توسط مقامات رسمی کشور پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره لزوم رعایت قوانین کشور توسط سفرای کشورهای خارجی افزود: مسئولین امر باید در قبال این قبیل رفتارها که حیا، شرافت و اخلاق را نشانه گرفته کنش فعالانه داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین شود.

امام جمعه بجنورد گفت: فرهنگ منحط غربی و استعماری برای اثرگذاری و اثربخشی رفتارهای قبح‌شکنانه و ضد انسانی با اهداف شوم و پلید خود این بار جیغ بنفش خود را از داخل ایران اسلامی بلند کردند.

به گزارش مهر، سفیر استرالیا در تهران به همراه دبیر دوم سفارت این کشور در ایران پستی در صفحه اینستاگرامی سفارت استرالیا در حمایت از همجنس‌بازان منتشر کردند.