تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3769259
شناسه : 3769259
تاریخ :
تصمیم بحث‌برانگیز اسنپ‌چت؛ تبلیغات وارد بخش چت‌ها می‌شوند اقتصاد ایران: اسنپ‌چت در اقدامی بحث‌برانگیز، تبلیغات را در پرکاربردترین بخش اپلیکیشن خود به‌نمایش خواهد گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گفته‌ی ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت، این پلتفرم به‌زودی نمایش تبلیغات را در بخش چت‌ها آزمایش خواهد کرد.

تبلیغات اسنپ‌چت با نام Sponsored Snaps به‌عنوان پیام‌های خوانده‌نشده در تب اصلی چت‌های اسنپ‌چت ظاهر می‌شوند، بدین ترتیب تا زمانی که روی آن‌ها کلیک نشود، بالای پیام‌های مخاطبین شما قرار خواهند گرفت. اولین باری است که اسنپ تبلیغات را در پرکاربردترین بخش اپلیکیشن خود نمایش می‌دهد.

اشپیگل در یادداشتی داخلی که در وب‌سایت شرکت نیز منتشر شده، اعلام کرده که تبلیغات بدون ارسال نوتیفیکیشن به کاربران نمایش داده می‌شوند و بازکردن آن‌ها اختیاری است. هنوز مشخص نیست که حذف این تبلیغات چقدر آسان یا اصلا امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

اشپیگل می‌گوید Sponsored Snaps به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا به‌طور بصری با جامعه‌ی اسنپ‌چت ارتباط برقرار کنند. او در مورد امنیت و حریم خصوصی کاربران می‌گوید: «مانند همیشه، مکالمات شما با دوستانتان خصوصی هستند و برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی‌شوند.»

مقالات مرتبط
  • اسنپ‌چت به پلتفرم امن‌تری برای کودکان تبدیل می‌شود
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»

ارزش سهام اسنپ در پایین‌ترین سطح تاریخ خود قرار دارد. با وجود اینکه اسنپ‌چت اکنون بیش از ۸۵۰ میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد، کسب‌وکار تبلیغاتی‌اش در مقایسه‌با بزرگ‌ترین رقبای خود، از جمله متا، هنوز بسیار کوچک است و سودآور نیست.

اشپیگل در یادداشت خود که به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس شرکت نوشته شده است، می‌گوید: «رشد کسب‌وکار تبلیغات دیجیتال یکی از مهم‌ترین منابع ما برای کسب درآمد در بلندمدت است. سرمایه‌گذاران نگرانند چراکه ما سریع‌تر از رقبا رشد نمی‌کنیم.»